Ai întotdeauna nevoie de consimțământul prealabil al destinatarilor pentru a le trimite comunicări de marketing pe e-mail? Cum configurezi un mecanism de abonare la oferte care să fie conform cu legislația aplicabilă? Care sunt greșelile de care să te ferești atunci când planifici campanii de marketing pe e-mail și SMS?
În anul 2018, atunci când GDPR a devenit aplicabil, am observat un val de mesaje e-mail de la diferiți comercianți, care solicitau (din nou) consimțământul pentru comunicări comerciale pe e-mail. Cel mai probabil, pragul mare al amenzilor i-a motivat să își reanalizeze mecanismele prin care înrolează clienții și restul publicului la newsletterul comercial și să analizeze dacă bazele de date create în ultimii ani mai pot fi utilizate.
Dacă aveți o abordare coerentă și conformă pentru marketing pe e-mail și SMS, veți putea evita dilemele cu privire la adresele și numerele de telefon colectate. Mai mult, în cazul în care vreți să atrageți investitori sau să vindeți un business online, calitatea și modul de organizare al bazelor voastre de date vor fi supuse unei analize amănunțite.
În acest curs axat pe practică, lectorii Privacy Learning vă vor împărtăși din propria experiență și vă vor ajuta să integrați în strategia de marketing cerințele GDPR și ale legislației aplicabile mesajelor comerciale. În cadrul acestui curs vom discuta:
- Care sunt regulile și excepțiile pentru transmiterea mesajelor comerciale pe e-mail și SMS;
- În ce situații putem trimite mesaje comerciale fără a avea consimțământul prealabil al clienților;
- Ce trebuie să conțină nota de informare (privacy policy) care trebuie să figureze în orice mecanism de abonare la comunicări comerciale;
- Greșeli de evitat în practică sau cum creăm baze de date conforme, care să își păstreze valoarea pe viitor.
Cursul face parte din seria „GDPR & Marketing”. Am creat aceste cursuri special pentru cei care lucrează în agenții sau în departamente interne de marketing și vor să știe cum să integreze cerințele GDPR si e-Privacy în activitatea lor.
Dacă ești interesat și de alte subiecte cu impact în activitatea de Marketing, înscrie-te și la celelalte cursuri din seria „GDPR & Marketing”:
De ce să faci acest curs cu noi?
Am coordonat aplicarea GDPR pentru o varietate mare de clienți și industrii – de la FMCG, publicitate & media, la energie, real estate și financiar-bancar. Am căutat mereu cele mai practice soluții pentru a ajuta organizațiile să își desfășoare activitatea, fără ca GDPR să devină un obstacol.
Află mai multe despre lectorii PrivacyLearning.
Ce vei primi de la Privacy Learning?
- Suportul de curs cu tips & tricks.
- 10% reducere pentru înscrierea la orice alt curs Privacy Learning în următoarele 12 luni (aplicabil doar pentru cursurile de maxim o zi);
- Posibilitatea de a programa o jumătate de oră de discuții 1 la 1 cu lectorii Privacy Learning.
Cum te înscrii?
Înregistrarea la curs se face prin completarea formularului Zoom sau prin e-mail la cursuri[@]privacylearning.ro. După ce te înregistrezi vei primi mai multe detalii despre participare pe e-mail.
Cum plătești?
Taxa de participare se achită prin transfer bancar online, pe baza facturii proforme pe care o vei primi pe e-mail după înregistrare. Pentru confirmarea înscrierii, este necesară plata taxei cel mai târziu cu 3 zile înainte de data cursului.
Înscrie-te la curs
Lectorii Privacy Learning
Cursul este susținut de lectorii PrivacyLearning – Dana Ududec și Roxana Guiman, avocați PrivacyON și traineri în cadrul Privacy Learning.
Dana Ududec
Dana este avocat, trainer și specialist recunoscut în domeniul privacy (CIPP/E). Are experiență în domeniul dreptului bancar și al protejării dreptului la viață privată la nivel european, și a dedicat o mare parte a activității sale pentru proiecte menite să crească gradul de conștientizare al regulilor de protecție a datelor personale.
Roxana Guiman
Avocat pasionat de Data Protection, trainer și mentor – susținător activ al programelor de inovare din România. În cei aproape 10 de experiență ca avocat, Roxana a fost implicată în proiecte complexe din domeniul protecției datelor si a proprietății intelectuale, pentru clienți dintr-o varietate de industrii.
Te interesează aplicarea GDPR în alte domenii? Verifică agenda noastră completă de cursuri GDPR.
Persoanele care au mai participat la cursuri Privacy Learning în ultimele 12 luni beneficiază de 10% reducere.